
Franczyzobiorca DepilConcept może uruchomić salon urody za 50 tys. zł.
DepilConcept to sieć salonów urody oferujących kompleksowe usługi trwałej depilacji. Firma wykorzystuje do tego celu urządzenia oparte na technologii fototerapii.
– W tak małym biznesie, jakim jest dwu-, trzyosobowy gabinet urody , należy skoncentrować się na sprzedaży jednej podstawowej usługi i dążyć do osiągnięcia rentowności w tej niszy, a nie
rozdrabniać się na sprzedaż wielu różnych usług. Wychodząc naprzeciw franczyzobiorcom, którzy mają problemy z pozyskaniem kapitału na inwestycje, opracowaliśmy koncepcję otwarcia gabinetu za 50 tys. zł – mówi Mariusz Włoczkowski, dyrektor ds. rozwoju sieci DepilConcept. – Do końca 2012 roku chcielibyśmy otworzyć 5-10 rentownych gabinetów w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców.
W sieci DepilConcept działa jedna placówka własna i cztery franczyzowe. W najbliższym czasie powstaną dwa nowe gabinety, m.in. w Rzeszowie.
Inwestycja we własny salon DepilConcept waha się od 50 do 120 tys. zł netto. Miesięczna opłata licencyjna wynosi 1 tys. zł, tyle samo trzeba co miesiąc wpłacać na fundusz marketingowy. Przyszły franczyzobiorca musi mieć lokal o powierzchni od 30 do 50 m1, w pobliżu głównych ciągów komunikacyjnych. Centrala zapewnia wsparcie przy wyszukiwaniu lokalu i pomaga wybrać najlepszą lokalizację.
Koszty prac remontowych wahają się od 5 do 15 tys. zł w zależności od stanu technicznego lokalu. Partnerzy DepilConcept mogą liczyć na pomoc i doradztwo zarówno w trakcie przygotowań do otwarcia placówki, jak i przez cały okres jej funkcjonowania. Franczyzobiorca przechodzi szereg szkoleń oraz otrzymuje dostęp do materiałów reklamowych. Ma również wyłączność terytorialną na danym obszarze.
0 Comments